NUMARUL
199-200
Complexul comercial „Dragonul roșu”, din cadrul „NIRO Investment Group”, a lansat o nouă campanie umanitară „Ghiozdanul cu Vise”. Peste 700 de copii primesc ghiozdane și rechizite pentru noul an școlar. 
 
 

Începutul anului școlar înseamnă multă bucurie, dar și un efort financiar substanțial din partea familiilor care trebuie să aloce un buget mare pentru rechizite, uniformă și echipament sportiv. „«Ghiozanul cu Vise» înseamnă în primul rând speranță și investiție în educație și în generațiile viitoare. Abandonul școlar este una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă țara noastră. În familiile sărace, marginalizate, există mulți copii care ar vrea din tot sufletul să meargă la grădiniță sau la școală, dar nu pot din cauza faptului că nu își permit achiziționarea unui ghiozdan, nu au rechizite sau haine și încălțăminte potrivite. Pentru că suntem convinși că educația este aspectul cel mai important al unei societăți, am lansat campania «Ghizdanul cu Vise»”, a afirmat dl. Nicolae Dumitru, președinte al „NIRO Investment Group”, cu prilejul lansării acestui proiect. 

Este binecunoscut faptul că acest grup de firme sprijină în mod constant acțiuni umanitare. De 25 de ani, compania derulează proiecte pe termen lung: susținerea campaniilor educaționale prin care sunt ajutați copii talentați, dar lipsiţi de resurse materiale, susținerea unor fundații și asociații neguvernamentale, sponsorizarea activităților Direcţiilor de Protecţie Socială din Bucureşti şi judeţul Ilfov, construirea şi acordarea de sprijin pentru restaurarea unor biserici și lăcașuri de cult.

În cadrul campaniei umanitare „Ghiozdanul cu vise”, aproximativ 700 de ghiozdane sunt împărțite în această perioadă celor nevoiași. Identificarea beneficiarilor este făcută de către Fundația „Alinare”, cu sprijinul serviciilor de asistență socială din județ, cu susținerea Primăriei Sectorului 2 și a Primăriei Dobroești.